V březnu odstartuje na Institutu celoživotního vzdělávání nová série vzdělávacích seminářů pro zaměstnance naší univerzity, zaměřená na jejich osobní rozvoj.
Pro akademicko-výzkumné a neakademické pracovníky je i v letošním roce připravená široká nabídka seminářů. Díky nim si mohou vylepšit například své prezentační dovednosti, zjistit, jak efektivně pracovat se svým časem, jak zvládat stres a konflikty, jak být asertivní nebo jak napsat grantový projekt. Vedle skupinových seminářů si mohou zaměstnanci domluvit také individuální koučink.
Vysokoškolští pedagogové mohou vybírat z nabídky seminářů, které se budou věnovat například vedení výuky a způsobům motivace studentů ke spolupráci, využívání didaktických pomůcek ve výuce nebo nastavení kritérií úspěšnosti při zkoušení. Pedagogové, kteří hledají cestu, jak zlepšit svou výuku, mohou požádat o individuální zpětnou vazbu na styl své výuky a o individuální konzultace v oblasti vzdělávání.
Vedoucí pracovníci mají možnost absolvovat vzdělávací semináře týkající se manažerských dovedností a dále využít individuální organizační poradenství.
Veškeré vzdělávání a rozvoj je pro zaměstnance MENDELU zdarma. Klikněte sem pro bližší informace a přihlášení.
Více aktualit
-
Kurz je určen všem, kteří chtějí získat či rozvinout profesní kompetence nezbytné pro specialistu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Kurz je akreditován MŠMT ČR jako rekvalifikační a je vhodný pro přípravu osob k získání profesní kvalifikace…
-
Autorizovaná zkouška pro PK Specialista/specialistka vzdělávání a rozvoje…
Mendelova univerzita v Brně je autorizovanou osobou umožňující vykonání zkoušky zájemcům o získání profesní kvalifikace Specialista/specialistka vzdělávání a rozvoje zaměstnanců (dle zákona 179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího… -
Newsletter - poděkování
Děkujeme, že ses přihlásil/a k odběru našeho uchazečského newsletteru. Už chybí jen jeden malý krok. Na Tvou adresu jsme poslali mail, který od tebe potřebujeme potvrdit. Pak teprve to začne všechno fungovat.13. 3. 2024 -
Cibuloviny v zahradě
Přednáška je zaměřená na cibulnaté květiny, které jsou oblíbenými rostlinami v zahradní architektuře, neboť svojí pestrostí zatraktivní záhony nejen v jarním období. Obsah kurzu základní charakteristika cibulovin možnosti jejich použití … -
Tělo jako nástroj prezentace
“Stojíš jako tvrdý y.” “Mácháš rukama jak smyslů zbavenej.” “Jako obsah dobrý, ale ty vypadáš jako hromádka neštěstí.” “To bylo hrozný, vždyť ty jsi na publikum útočil jako buldozer, Horst Fuchs by se od tebe mohl učit!” Možná jste… -
Mendelova univerzita výstavou vyvrací genderové stereotypy
13. 2. 2024 „Vážení kolegové, milé kolegyně, na Mendelově univerzitě v Brně najdete špičkové vědce a výzkumníky. Uchazeči si vyberou z pestré nabídky studijních programů od informatiky přes lesnictví až po dřevostavby. Uchazečky se mohou…13. 2. 2024 -
MENDELU spouští uchazečskou kampaň zaměřenou na udržitelnost
Mendelova univerzita v Brně spouští první celouniverzitní uchazečskou kampaň, zaměřila ji na téma udržitelnosti. Kampaň na příbězích mladých absolventů MENDELU ukazuje, že díky studiu na univerzitě získají potřebné znalosti a dovednosti pro to,…22. 1. 2024 -
Zavádění age managementu do prostředí vysokých škol
Kurz je určen pro všechny zájemce, kteří chtějí získat potřebné informace k zavádění konceptu age managementu na vysokých školách. Kurz je realizován v rámci projektu Národní plán obnovy pro oblast vysokých škol (2022-2024), účast na kurzu je… -
Základní pedagogické kompetence pro začínající pedagogické pracovníky
Kurz je určen začínajícím akademickým pracovníkům nebo studentům doktorského studia, kteří vedou výuku v prezenční či kombinované výuce a chtějí si zvýšit své pedagogické kompetence. V kurzu se naučí správně nastavit vzdělávací cíle, adekvátně… -
Pedagogická diagnostika a formativní hodnocení pro učitele
Kurz Pedagogická diagnostika a formativní hodnocení je určen pro pedagogy ZŠ a SŠ. Budeme se v něm věnovat tématům jako jsou zachycení varovných signálů během pedagogické práce se žákem, metody pedagogické diagnostiky či metody formativního…